BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Posting2 ting ting tinggg :)

Tuesday, June 7, 2011

hari hari hari saya ...





haritu saya balek kampung .
 saya balek kampung sorang sorang jew naek bus  . saya pakai tudung . 


haritu saya balek kampung .
 saya berjalan dengan kaki yang masih berbalut kerana luka . hebat kan saya ?  kasut bertumit tinggi tetap menjadi pilihan saya waktu tuu , saya ta mahu nampak rendah . saya tanak kalah ! :P


haritu saya balek kampung .
 saya dapat singgah kampung ta sampai 60 minit pun .  naek bus nak ke sana jee  da nak 3jam . )):


haritu saya balek kampung .
 saya nak amek tempahan baju kurung saya sebenarnya . da 3bulan dia tersadai kat sana . 


haritu saya balek kampung
saya ta sempat pun nak singgah ruma nenek saya . saya takot nati nenek saya maken sedih tengok saya kelam kabut nak balek jb semula .  saya sempat pergi ruma macek je .


haritu saya balek kampung
saya rushing balek sebab saya cuti waktu tuu  . then esoknya saya kena kerja pagi macam biasa . masa selalu cemburukan saya . 


haritu saya balek kampung
saya ta bole lengah lengah kat kampung sebab bus dari kota nak ke jb da tade sngat waktu malam . 


haritu saya balek kampung .
 sampai jew jb . saya lega .  saya terus oder tiket wayang dekat city square . midnite muviee jee . cerita NUR KASIH dengan cerita X-MEN .  saya mmg suka buat kerja last mint . muviee last minit mmg terbaek walaupun saya menguap lebih 20kali dalam wayang tuu . -.-


tapi .


harini saya sedih . sebab minggu neh saya tade cuti . saya ta bole nak berjalan lagi . 


ishh .. 


hari hari saya hitung hari . bila lhaa nak tahun 2012 . saya nak jupa dia ! ..

dan ..


saya suka dialog saipul apex . " hari hari kari , kari kari hari "

^_^





9 comments:

  1. sabo jelah ena.... pejam celik pejam clik nnt, dtglah 2012...

    ReplyDelete
  2. HAHA ;DD. comel entryy neh haritu saya baik kampung harituu saya baik kampung. comel laa dear. hee. nway, chillin dear. skg da bulan jun, tgal lagy 6 bulan jea lagyy na 2012, ;D. namo sedeyh. nty ta chomel taok! <3

    ReplyDelete
  3. alolorhhhh -,- shumeylnyeeee pakai tudung (:

    bilaaa nokk nak tgk wyg dengan aku? aku kat jb jeahh nehh (:

    ReplyDelete
  4. syahir :: mata neh macam ta bole pejam celik .. ta sabau den nak nunggu ..

    ReplyDelete
  5. eyma :: nak cubet cubet eyma bole ta . adoii . eyma tolong kirekan eaa lagi bapa bulan kitorang dapat back to nomal juope hari hari macam bese .. ihiiheiheihi ..

    ReplyDelete
  6. eien :: kan aq da post no fon aq kat komen blog kao .. mzkol aq weyh ! .. nak jupe kao , tringin !!!!..

    ReplyDelete