BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Posting2 ting ting tinggg :)

Tuesday, August 23, 2011

ramadhan terakhir bersama KALIAN

harini saya nak cerita . tapi semuanya tentang kelmarin .  kelmarin yang takan pernah kami lupakan . sampai bila-bila . 




saya taruk gambar bibik tukang basuh baju kat ruma saya neh sebagai santapan pertama kalian . 





kelmarin
 saya dengan rakan taulan kelas DIP5S2 berbuka sama . kami serasi bersama . 




kelmarin
budget yang kami keluarkan jugaa sedikit sahaja . RM10  seorang . budget neh adalah paling murah kalo nak dibandingkan tempat lain yang rata-rata mahukan bayaran rm15 minimum untuk 1 kepala . 



kelmarin
kami makan kenyang benar rasanya . kurma pun licin kami kerjakan . ta elok membazir . kan ?




kelmarin
kami habiskan sisa terkahir kami di poli neh . kami singgah sebentar di pantai untuk menyantaikan perot kami . kami gembira :D





kelmarin
sedang enak berjalan di pantai . ada sekor kucing gemok lalu depan saya sambil tayang punggung . gedik kan dia . ..  ^_^






kelmarin
saya sebak bila mereka bilang kami harus pulang kerana hari sudah larut malam . saya tahu saat-saat macam tuu takan saya dapat lagi lepas neh . ini lhaa kali terakhir kami berbuka bersama sebagai pelajar politecnic dungun, terengganu . masuk tahun neh . da 3kali kami sambut Ramadhan bersama . 






kelmarin 
saya akan ingat sampai bila-bila tarikh untuk kelmarin - 20 august 2011. saya sayang tarikh tuu . saya tahu majlis kami ringkas tapi saya rasa bermakna atas kehadiran rakan-rakan saya tuu . 




sayang kalian 


















































saya bahagia bersama kalian .our frienship will never end oke babehh . alotttttt of love here

22 comments:

  1. alaaa. macam ni la sheda akan rasa one day nanti kann. sobsobsob :'(

    ReplyDelete
  2. yaahh ..setiap pertemuan msti ada perpisahan . tuu mmg da tertulis .. sedihh ouhh aishh/

    ReplyDelete
  3. wah beshnye ... jgn slhkan perpisah tp salah kan pertemuan .. sebab perpisah membawe perpisah .. tp t0 sume aku jdi kenangan terindahkan .. s0w semat lel0k kenangan t0 k,, .(^_^)

    ReplyDelete
  4. salah la ..
    jgn slhkan perpisahan .. tp salahkan pertemuan .. sebab pertemuan membawa perpisahan ... huhuh

    ReplyDelete
  5. sudah mula nak perasan lak si encik nizam ni .. wahai cik beluncas .. c0mel ke die??? hahhh

    ReplyDelete
  6. sara :: yaaa dear .. kite abadikan kenangan indah tuu elok2 en . hamboiii hangpaa berduaaa .. bercintaa kaa .. HAHA ..

    ReplyDelete
  7. nizam :: hang comei tapi hang kuat kentott .. so aq tarek kecomelan hang dan ganti dengan kehenseman . SETUJU ? wink winkk ..

    ReplyDelete
  8. bajonz :: selamat berpuasa dan selamat hari raya jugaa ((:

    ReplyDelete
  9. nizam :: elehh maluu eaa ...encemmm .. heehhe

    ReplyDelete
  10. kucing tu macam tak rela nak bergambar dengan tuan blog -.- hehhehehehe

    ReplyDelete
  11. aisya :: mmg pun .. kucink tu menmgada sgt jln gelek2 punggung . sebek ta ngkat dia tinggi2 ! msti dy lagy takodd ..

    ReplyDelete
  12. beshh kan bukaa puasa nan classmates dear. eyma budget rm15. expensive kut. ergh~ =='

    ReplyDelete
  13. eyma :: rm15 pun kire murah sebenarnya taw . tapi depends pada makanan apa yang dia bagi lha . kalo sikit mmg ta berbaloii ..

    ReplyDelete
  14. nizam :: jgn nak malu2 sgt .. sejal bila pandai maluu . HAHHAx !

    ReplyDelete
  15. srikandi : best kot poli dungun . hehehe .. tiap tempat ada kelebihan dan kkrangan dia kan ..tapi so far enjoi kot ..

    ReplyDelete