BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Posting2 ting ting tinggg :)

Sunday, August 14, 2011

video paling sedih abad ini ! urgh

saya ta sanggup nak cakap pape lagi . bila saya tengok video neh . hatie saya sangat lha ta keruan . saya nak minta maaf kat mak gn papa kalo kalian kusut dapat anak macam saya neh .im  sorry for everything ~~





gulppp ..







video






demmit !

jangan ! jangan cakap pape lagi . saya maluu .. ini serious ..









kejadian ini berlaku sewaktu saya semester 1 . dan sekarang saya sudah semester 5 ! usia bukan penghalang untuk saya terus bergelak sakan sampai terkehel urat rahang ! . wakahakakahh !






**macam kartun lhaa ..  ^_^



18 comments:

  1. hahahaa... xtgok lagi da gelak...

    ReplyDelete
  2. ta tengok da gelak ... uit bahaya neh ! . HAHA

    ReplyDelete
  3. sheda :: SEserius mana kah ? HAHA

    ReplyDelete
  4. apalah kamu kakak :P
    lawak lah..
    belum tgok lagi i dah gelak :P <3

    ReplyDelete
  5. belom tengok da gelak tuu bahaya yank oii .. hiihhiee ... <3 love yaaa ...

    ReplyDelete
  6. like sgt2 vide0 ni .. chumel gilew.. lawak lak t0 .. b0le gelak sakan ni .. hahhahah

    ReplyDelete
  7. saya baru nak masuk semester 3....^^

    ReplyDelete
  8. maisara :: tade button like kt sini .. nati i nk kne add sikit . huiihii

    ReplyDelete
  9. padle :: sem3 pun kire da senoir whut .. pasney LI pula kan .. gudluck yaa

    ReplyDelete
  10. nyiahahhaha....seronoknya ada kenangan dengan kawan kawan kampus=)

    ReplyDelete
  11. yaa . sangat seronok ! dan ada lagy kennagn yang takan kami lupa sampai bila2 .. really damn ! HAHHA ..

    ReplyDelete
  12. agegegege.....

    klaka pun ade... weh da mcm muke ikan 'flohon' da ak tgk.... wakakakaka

    ReplyDelete
  13. najmi :: kao tengok da macam flohon . aq tengok da macam anak alien laherr ta ckup bulan .

    ReplyDelete
  14. tahniah.. blog pilihan..
    http://www.nizamijam.com/2011/08/blogger-pilihan-hari-ini-2.html

    ReplyDelete
  15. ayoo .. bia betull (sambil buat muka comel ) haihh .. maceh byk abg busuk oi ! hahaahaaha

    ReplyDelete