BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Posting2 ting ting tinggg :)

Sunday, August 28, 2011

i GOT KAD RAYA yawwww ...

penulisan pada kali ini adalah versi jakun yang melampau pada hakikatnya . diharap semua dapat bertimbang rasa atas kesulitan yang dialami . 










drrrrrrrr dddrrrrrr  ... **bunyi beg roda aq ditarik dengan begitu laju dia atas permukaan jalan tar yang kesat . ta saba betol nak sampai depan ruma .  dan . sampai jee depan ruma semestinya perkara pertama aq buat adalah cek peti surat ruma aq ! hahaahaha . tapi hampa . tiada sekeping pun posto dari si posmen .  










"mak , putih datang mak . mana mak neh . putih rindu kan mak. timbul lhaa mak  " .. aq ta ucapkan begitu . tapi beginilah dialog dalam drama bawang putih bawang merah .  babak ketika putih mahu memberi makan pada ibunya si ikan kaloi . 
















sampai sahaja di rumah . emak menyambut kepulangan anakanda tercinta . diragutnya beg roda besar aq tuu .  risau dia melihat anak daranya  membawa beban barang yang begitu banyak , walau pada hakikatnya mak sebenarnya mencari-cari ole2 kopok lekor terengganu . HAHA . joke2 . mak saya bukan begituu okehhh .  suddenly tanpa ditanya . mak berkata .










" tuu ada 3keping kad raya . mak da amek simpankan . kelmarin posmen hantar . "..












ya beda beduuuuuuuu ! dapat kad raya setelah 2tahun tanpa kad raya . jakun oke. serious jakun dan eksaitet ! HAHa . walaupun kad raya sebenarnya hanyalah dua keping . lagi sekeping "kad raya" dari celcom center . peringatan bahawa da 2bulan ta bayar berukband . hoyeah !














dis cutey kad raya from BRO NIZAM IJAM .. phiweett ~~~rajen hang buat sendiri . terharuu  , soppp3x!



some speech .. <=






--------------------------------------------------------------------------------






2nd from ZOUL .




comel kan speech dia . hehehe . 









haaa , comel kan ! pastinya kad raya yang hawt neh sume dari rakan blogger aq jugaa  . ta tipu babe . ini serious punya cerita . semoga mereka diberi kebahgiaaan dan ganjaran atas kebaikan mereka . aminn ~~ ta terbalas budi korunk ! 








salam lebaran dari beluncas buat semua (=

24 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. feewiit.. ade lg kad raya an ko dpt. untungla..kat uma aku yg dpt mak ng ayah je. ade la 3 keping boleh gntong..hehe. selamat hari raya aidilfitri k comel :)

    ReplyDelete
  3. sara :: mmg ku gantung kad raya neh .. siyes dohh . lama dah ta dapat kad raya .. oke gak lhaa tu kao tolong gntungkan kad raya mak ayah kao hehhehe .. slmat hari raya juga sara sayangs .. (=

    ReplyDelete
  4. best la dapat kad raya..hehe..

    selamat hari raya.. :)

    ReplyDelete
  5. wah..smart nya kad raya ungu tu..hehe laptop kita sama la :P

    ReplyDelete
  6. hoishh .. selamat hari raya eh . maaf zahir dan batin noks.

    ReplyDelete
  7. wah. seronok nya dapat kad raya. dah lama tak dpt. wuwuwuw ;')

    ReplyDelete
  8. nizam :: perghh mmg smart lol ! mmg terbaek ! BOBOYBOYY.. ehh sama eh lappy .. hehe kebetulan pula .. weee~

    ReplyDelete
  9. teyn teyn :: samad hari raya ateyn sayangss .. amboi .. da pndai pgl aq noks . hehee

    ReplyDelete
  10. zima :: mmg sangt sonok yankk .. mmg da lama da ta dapat kad raaya . heheh . jakun kejap ..

    ReplyDelete
  11. nizam :: elehh dia yang tiru kite .. bak datang warranty card . kite tengok sapa beli dulu lappy neh . kuang3! =p

    ReplyDelete
  12. waa bestny...kite xdpt kad raya pon thn nie sob, sob, sob :')...jemles ok!hiks

    ReplyDelete
  13. mesti la kita beli dulu..da 2 tahun kot :P

    ReplyDelete
  14. beshh dpt kadd raya kan sayangg ;D. simpan tau!

    ReplyDelete
  15. ehah :: lol mmg ta rami dapat kadd raya skg neh . senang kate kadd raya dah senmakin di lupakan . tamau jeles k . <3

    ReplyDelete
  16. nizam :: kite pun da 2tahun taw . lagy sikit masuk 3tahunn . wecck ! ta tpu punyaa .. jkkeekkkekehh

    ReplyDelete
  17. eyma :: opcos simpan molek .. hehehhek

    ReplyDelete
  18. nizam : lalalaa~ jles letttewww. kihkihh

    ReplyDelete