BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Posting2 ting ting tinggg :)

Friday, February 4, 2011

berimaginasi

walaweyh ..
2hari bercuti ta kemana2 !.. agak janggal sebenarnya bagi aq ..
tapi ..
sume neh punca dari salah sendiri ..
padan muke kao naa. 
kaoo berjoli sakan ..duet kao kelua macam aer ..
dan akhirnya baki dalam akuan kao tinggal dua angka tanpa sedar !
omg !!!
duet ouh duet ..
mane aq nak cekau kao ..

nak jalan pon ta sedap kalo ta berduet ..alahaii ...

bangon LEWAT pagi .. ulang suara yeee .. lewat pagi .. bukan awal pagi ..
bhahahAahA !
celik mate .. tibe-tibe aq terbau perfuma c dia !
Ya Allah .. punye lhaa besa mata aq ..
mencari-cari punca bau ituu ~.

cari punya cari .. mana taw kot2 sayang aq tuu uat surprise mngada-ngada nak buat aq saket jantung kan tengok muke dia pagi-pagi ada kat ruma aq ..
tapi dusta belaka ..

sayangggg ..
saya rindu awak taok ! ..
2 punca saya rindu awak lhaa tuu ,,
sampai terbau2 perfume awak sana sini ...

lamanyaaa saya kena tahan rindu ..
saya kena gagah kan yunx ..
lame2 saya da bole join sukan angkat berat !..
HhiHiihie .. :D

bila da duduk ruma .. makan saje lhaa ..
mencekik sampai tercekik ...
mak bole tersenyum jewp tengok aq makan ..
mak .. anak mak gemok nati mak .
kenapa lhaa mak masak sedap sangat hari2 ..



aeman pon lari agaknyee kalo aq size cmney ..
HAhhahha ..
kalo dia lari ..aq nak kejar pon da ta larat kalo cmney punya size badan ..
huh huh huh ! ..




No comments:

Post a Comment