BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Posting2 ting ting tinggg :)

Sunday, February 6, 2011

U .. ! go to hell !



tension sangat2 .. !
chooii ! apew punye malang sei ..
bila waktu rehat pon sendirian .. makan bertemankan fon .. ):
kerja ? hah tuu lagi saket jiwa ..

customer ... maaf andai aq terbuat muke ..
biasala .. 'bulan' ta baek .. 
customer .. maaf kalo aq tertitis kan aer mata depan kalian ..
biasalaa .. angen ta molek ..
customer .. maaf jika aq mahal  dengan senyuman ..
biasala .. waktu ta cantek ....

aq ta mahuu maki caci kao ..
tapi kao yang buat aq perlu berkelakuan sedemikian !
penuh list dosa aq hari ney ..

O M G ..

sayangg .. awak tahu taa .. harini  DIA buat saya marah sangat2 ..
saya rase mcm nak beli stateskop ...
beli tempat pam darah tuuu ..tah ape nama dia ..
nak suruh awak periksakan tekanan darah saya ..mesti naek kan ! ..
eerrr .. saya boleh dapat penyakit orang  tua sebelum waktunya ..mungkin ....
dia dengki dgn saya ! dia ta bole tengok saya senang ! .
awak jewp paham apew yang jadi sayang .. 
 :/

!!!!!! dia jahat !!!!!!

]'=

No comments:

Post a Comment